Zwróć politykę

Polityka zwrotu perfum
Wysokiej jakości towary zakupione online mogą zostać zwrócone w środku 14 (czternaście) dni Od dnia dostawy towarów do kupującego.

Przy zwracaniu towarów należy spełnić następujące warunki:

- Zwracany element musi znajdować się w oryginalnym, zgrabnym opakowaniu;
- Produkt musi być nieuszkodzony przez kupującego;
- Produkt musi być nieużywany, nie tracąc komercyjnego wyglądu (nienaruszone etykiety i film ochronny itp.)
- Zwracany produkt musi być w tej samej kompozycji, co otrzymany przez kupującego - prezenty otrzymane do zakupu muszą zostać zwrócone w tym samym czasie.
-Aby zwrócić produkt, który nie spełnia jakości, konieczne jest wypełnienie roszczenia o zwrot produktu niskiej jakości, formularz roszczenia można uzyskać, kontaktując się z e-maileminfo@royalsperfume.com. Zgłaszając roszczenie o produkt niskiej jakości, konieczne jest przesłanie materiałów udowadniających to (filmy, zdjęcia). Zgłoszone roszczenia dotyczące wadliwych towarów są przetwarzane w ciągu 30 dni roboczych.


Przy zwracaniu towarów bez winy sprzedawcy koszty zwrotu dla kupującego nie są zrekompensowane ani zwrócone. Po otrzymaniu produktu i upewnieniu się, że produkt jest nieużywany, w ciągu 5 dni pieniądze zostaną zwrócone na konto płatnika.
Wadliwe towary są zwracane zgodnie z regulacją ministra gospodarki w 2001 r. 29 czerwca według zamówienia 217 „W odniesieniu do zatwierdzenia zasad zwrotu i wymiany pozycji” na podstawie zatwierdzonych zasad zwrotu i wymiany pozycji.
Informujemy Cię, że kupujący, w przypadku sporu, powinni najpierw skontaktować się ze sprzedawcą, a jeśli nie można rozwiązać sporu, mają prawo ubiegać się o rozstrzygnięcie sporów w platformie rozwiązywania sporów konsumpcyjnych: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show.

5. Prawa kupującego
5.1. Kupujący ma prawo do zakupu towarów sprzedawanych online. w sklepie;
5.2. Kupujący ma prawo do wewnątrz 14 dni Od dnia otrzymania towarów w celu wypłaty z umowy sprzedaży i zwrotu towaru sprzedawcy i odzyskania pieniędzy zapłaconych za towary, z wyjątkiem wyjątków podanych w art. 6.228 (10) części 2 kodeksu cywilnego. Konsument nie może jednostronnie zwracać towarów pakowanych, które zostały rozpakowane po dostawie i nie są odpowiednie do zwrotu z powodu ochrony zdrowia lub przyczyn higieny.
5.3. Jeśli zakupiony produkt nie spełnia wymagań jakościowych, nabywca w ciągu 2 lat ma prawo wymienić produkt o nieodpowiedniej jakości z produktem o odpowiedniej jakości lub prawo do obniżenia ceny produktu lub prawa do odzyskania pieniędzy zapłaconych za produkt i jego dostawę.
5.4. Kupujący może złożyć wniosek/skargę dotyczącą towarów lub usług zakupionych w naszym sklepie internetowym do biura państwowego w celu ochrony praw konsumenckich (Vilniaus ST. 25, 01402 VILNIUS, e-mail: http://ec.europa.eu/odr/, Tel. 8 5 262 67 51, faks/ (8 5) 279 1466, na stronie internetowej www.vvtat.lt, jego formularz aplikacji na platformie EGShttp://ec.europa.eu/odr/ Uwaga: we wszystkich przypadkach prosimy o kontakt info@royalsperfume.com Pierwszy.

Zwrot lub wymiana towarów jest regulowana przez:
Wymiana i zwrot przedmiotów.
Artykuł 6.362. Wymiana i zwrot przedmiotów
697 w odniesieniu do zatwierdzenia zasad handlu detalicznego
Zapotrzebowanie konsumenta na zastąpienie zakupionych towarów o odpowiedniej jakości podobnymi towarami lub zwrotu pieniędzy zapłaconych z powodów określonych w art. 6.362 Kodeksu cywilnego może być spełnione tylko wtedy, gdy sprzedawca zgadza się po zakupie następujących towarów:
17.2. Przygotowania perfumerii, kosmetyki i toalety (kody zgodnie ze połączoną nomenklaturą - 3303-3307);