Polityka wysyłki
Ta polityka wysyłki i dostawy jest częścią naszych„Warunki” i należy zatem czytać obok naszego głównego Warunki.
Przy zakupie naszych produktów należy dokładnie przejrzeć naszą politykę wysyłki i dostawy. Niniejsza polityka będzie miała zastosowanie do dowolnego zamówienia z nami.
Czas przetwarzania:
- Zamówienia są przetwarzane w ciągu 1-2 dni roboczych po potwierdzeniu płatności.
- Zamówienia złożone w weekendy lub święta zostaną przetworzone w następny dzień roboczy.
Jakie są moje opcje wysyłki i dostawy?
Oferujemy różne opcje wysyłki. W niektórych przypadkach dostawca stron trzecich może zarządzać naszymi zapasami i będzie odpowiedzialny za wysyłkę produktów.
Metoda wysyłki
Standard (krajowy)
2-3 euro
1-3 dni robocze.
Standard (Europa)
5-10 euro
6-9 dni roboczych.
Wszystkie czasy i daty podane do dostarczania produktów są podawane w dobrej wierze, ale są tylko szacunki.
W przypadku konsumentów UE i Wielkiej Brytanii nie wpływa to na twoje prawa ustawowe. O ile nie zauważono, szacowane czasy dostawy odzwierciedlają najwcześniejszą dostępną dostawę, a dostawy zostaną dokonane w ciągu 14 dni po dniu, w którym akceptujemy Twoje zamówienie. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z naszymi warunkami.
Czy dostarczasz na arenie międzynarodowej?
Oferujemy wysyłkę na całym świecie. Standardowa i przyspieszona wysyłka jest ważna dla zamówień międzynarodowych. Opłata za wysyłkę może zmieniać kraj do kraju.
Należy pamiętać, że możemy podlegać różnych zasad i ograniczeń w związku z niektórymi dostawami międzynarodowymi i możesz podlegać dodatkowym podatkom i obowiązkom, nad którymi nie mamy kontroli. Jeśli takie sprawy mają zastosowanie, jesteś odpowiedzialny za przestrzeganie przepisów dotyczących kraju, w którym mieszkasz i będziesz odpowiedzialny za takie dodatkowe koszty lub podatki.
Co się stanie, jeśli moje zamówienie jest opóźnione?
Jeśli dostawa zostanie opóźniona z jakiegokolwiek powodu, poinformujemy Cię tak szybko, jak to możliwe, i doradzi Ci zmienioną szacunkową datę dostawy.
W przypadku konsumentów UE i Wielkiej Brytanii nie wpływa to na twoje prawa ustawowe. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z naszymi warunkami.
Pytania dotyczące zwrotów?
Jeśli masz pytania dotyczące zwrotów, przejrzyj nasze Polityka zwrotu.
Jak możesz się z nami skontaktować w sprawie tej polityki?
Jeśli masz jakieś dalsze pytania lub komentarze, możesz skontaktować się z nami przez:
- E-mail: info@royalsperfume.com